See you later alligator

Go'kväll! Ligger och kollar på tv med katten. Ja det är faktiskt sant, när det är djurprogram följer hon intressant det som visas på skärmen (hon är lite knäpp jag vet, dessutom fångar dom alligatorer på tv'n så det borde vara läskigt 😜). 

Livet har varit fullt av massa drama idag med, tack och lov inget som drar ner mig men utmattande är det ändå, haha. 

Nu ikväll hände visserligen något som fick mig lite ledsen men det är ju inget direkt ovanligt om man säger så. Det löser sig säkert det med. Ett liv utan tårar och ångest är inte mitt liv så enkelt är det och det är något jag måste acceptera.

Annars är det rätt lugnt och jag känner mig så fri nu efter vissa val jag gjort. Och stolt faktiskt att jag verkligen gjorde det. Hade jag vetat hur lätt det var hade jag gjort det för längesedan precis som jag blev uppmanad av alla jag känner att göra (tom personer jag inte känner, haha). 

Alltså, blä vad alligatorer är äckliga! Som små dinosaurier liksom, hade gjort i brallan om jag såg en sådan!


Nästan äckligare än paddor faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0