My dark side

Jag är en bättre spion än sherlock Holmes! Seriöst alltså så borde jag bli privatdeckare. Jag är en jäkel på att lista ut saker som jag vill veta och just nu står jag i valet och kvalet om jag ska kontakta en människa jag aldrig någonsin pratat med. Bara för att få veta sanningen om vad som hänt. Jag har liksom inget att förlora på det längre. Får ta och sova på saken. 

Jag tänker mycket tankar, smider mina planer kan man säga. Jag har ett par fina ess i rockärmen och internet är ett utomordentligt bra ställe att få ut information på. Jag skiter faktiskt i om det får konsekvenser just nu, måttet är rågat så att säga och jag har fått nog av det här. Om det dessutom ligger någon som helst sanning bakom ryktena så kommer jag flippa. Då kommer hela världen få veta allt om allt det är en sak som är säker! Då kommer det inte vara roligt att vara min fiende, då kommer räkmackan ta slut! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0