Its over

Tragiskt är bara förnamnet, sjukt är väl kanske efternamnet. Aldrig tidigare i mitt liv har jag blivit så förnedrad och aldrig tidigare har jag varit med om något så obehagligt som detta. Att se någon man tycker så mycket om bli så manipulerad och hjärntvättad är rent fruktansvärt och inte kan jag göra något åt det heller 😞

Nä, det här gör nog ärligt talat mer ont än något annat gjort tidigare. Jag förtjänar det definitivt nte och skiten liksom bara hoppade ur munnen på vederbörande. Hur kan man kalla en del av sitt liv ett misstag och dessutom anklaga mig för det? Det är så vidrigt att säga en sådan sak! 
När h*n dessutom gör mitt barn illa medvetet så finns det inte en chans att jag kan förlåta. Nu har jag inget annat val  längre. 

Over and out 🤔

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0