Is there any truth behind it all?

Det blir alltid så här när jag ska sova, jag behöver skriva av mig mina tankar och känslor här i min blogg. Jag har funderat på att göra min blogg privat för att ingen  ska behöva läsa allt tragiskt som jag uttrycker. Samtidigt så finns det ingen som behöver läsa här om man inte vill. 

Det har varit en bra dag på en del sätt. Jag har varit i stallet och ridit med min finaste vän som jag även spenderade kvällen med, jag är så tacksam för henne 💓
På andra sätt har dagen varit rent förjävlig. Inte nog med att jag är tillbaka på ruta ett, har extrem ångest, och bara vill försvinna, jag har dessutom fått reda på saker som nästan fick mig att tappa andan. Det absolut värsta av alltihop är också att jag inte kan ta reda på om det ligger någon sanning bakom påståendena för jag kan inte kontakta och fråga den som det gäller. Det suger och jag mår så jävla dåligt. 
Det finns verkligen ingen väg ut ur den här onda spiralen, vad ska jag ta mig till? 😓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0