Is it true?

Man blir trött av att göra ingenting sägs det och mjo det stämmer nog. Dock har jag faktiskt ändå fått gjort en hel del och imorgon är mitt projekt troligtvis klart :) 
Min hjärna har inte behövt anstränga sig så här mycket på typ 15 år så det är väl inte konstigt att jag blir trött kanske. 

Jag var tvungen att nypa mig i armen innan. Jag kan inte förstå att situationen som för en månad sedan såg så katastrofal ut nu är så här bra! Det värmer mitt hjärta och jag är så glad över det 💕. Jag och fler med mig var helt övertygade om att det bara skulle hålla sig i ett par dagar men tydligen kan man fortfarande bli positivt överraskad också! 
Med detta vill jag ändå tillägga att det säkert bara är temporärt men man får vara glad så länge det varar. 

" Då måste hon ju må bra nu" kanske ni tänker då.. Men näää tji fick ni och jag med för den delen. Jag mår inte bra, inte alls. Det är dock bättre och jag har inte önskat att jag vore död på nästan tre veckor och jag behöver inte ta massa skittabletter vilket är stort för mig! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0