I tried so hard and got so far but in the end it does'nt even matter

Kommer detta bli mitt sista inlägg på den här bloggen? Kanske. 
Jag finner inga ord att skriva längre mer än att orken är slut och besvikelsen enorm. 
Jag orkar inte kämpa mig upp ur det här hålet igen, det går inte. All glädje och allt hopp är helt borta och jag känner återigen att jag bara vill försvinna för alltid. Mest ledsen gör det mig att någon medvetet vill få mig att må så dåligt. Trots att jag inte gör annat än att vara vänlig, lojal och för det mesta positiv även om min sjukdom ibland gör det omöjligt. 

Jag orkar inte ens skriva mer, det finns inget mer att säga. Orden är slut precis som tårarna och själen den är död. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0