I don't get it!

Alltså jag förstår ingenting, jag mår tio ggr bättre än vad jag borde göra under rådande omständigheter. Jag vågar inte ens hoppas på att det börjar släppa men jag är glad över det lilla. Kanske var det detta som behövdes för att jag skulle inse hur illa beteendet verkligen är? Jag vet faktiskt inte. 

Har haft en solig och rolig dag med min goa lilla tjej idag. Varit i stallet länge och pysslat tillsammans, tagit en fika på bageriet, skrattat och skojat och såklart massa mys. Hon och Sandra är dom två roligaste jag vet! Tror seriöst att jag skrattat mer under den här dagen än vad jag gjort sammanlagt de sista tre månaderna. 

Nä nu ska jag ta och stänga mina "green eyes" i morgon är en annan dag och man vet aldrig hur den kommer bli! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0