Get a grip

Detta inlägg är något jag inte trodde jag skulle skriva i första taget här men jag är så förbannat trött på skiten. Jag har faktiskt aldrig känt så här innan, någonsin. 

Jag bara undrar, vem ger någon rätten att behandla någon annan som om denne vore totalt värdelös? Är det okej att krossa någon för att sedan leka med personen som någon slags jävla marionettdocka? Vänskap bygger på att TVÅ människor tycker om, bryr sig om och litar på varandra. Vänskap kan inte styras av en person med hot och ultimatum.
Jag är värd bättre, du borde vara rädd om vår vänskap, om mig! För så som du beter dig kommer du snart stå där ensam och ångra allt du blivit. 
Tro mig, jag kan jag med även om du aldrig behövt se den sidan och när jag väl nått den gränsen så finns det inga gränser, alls! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0