Fucking bastard

Om jag hade kunnat gå tillbaka och ändra en sak från tidigare i livet så hade jag sett till att en viss person aldrig hade satt sin fot här! Då hade inget av det här hänt och alla kanske hade kunnat vara lyckliga och glada.. Men det går inte så länge ingen kommit på en tidsmaskin och det betvivlar jag. 
Så jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan ändra det förflutna, men framtiden den kan jag i allra högsta grad påverka och det kommer jag göra med.!

Jag har börjat inse att det troligtvis ligger viss sanning bakom de rykten jag fått höra. I så fall är det nog bland det vidrigaste jag hört talas om, hur kan man bete sig så mot en människa? Hur kan man vilja förstöra någons liv? Det är på väg käpprätt åt helvete och jag vet inte om jag klarar av att bara sitta och se på, jag tror inte jag gör det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0