Eyes and swedish and lack of Anxiety

Hej! 

Jag ligger fortfarande och väntar på att den där fruktansvärda outhärdliga ångesten ska anlända men den kommer av någon outgrundlig andledning inte. Jag vet inte varför för jag borde må skitdåligt. I stället har jag bara den där ständigt molande ångesten som jag alltid har. Det är oerhört märkligt faktiskt. Men det kanske är som både min kurator och familj säger att jag kanske äntligen börjat inse hur fel det hela verkligen är och att jag är värd bättre. Man kan alltid hoppas och hoppet är ju det sista som överger människan sägs det. 
Dessutom är det ju uppenbarligen inte bara jag som fått nog och definitivt inte bara jag som märkt av detta mycket märkliga och till viss del tragiska beteende.  Det gör mig både orolig och ledsen 😢

Annars har dagen varit lugn, trött och med huvudvärk. Har även tränat mycket på mitt perfekta duckface ;) tyvärr fick jag inte med mina green eyes bara, trist! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0