Dö för dig

Go'kväll!
Min kropp värker efter dagens zumbapass men det känns förbaskat skönt! 
Har varit en rätt bra dag ändå, ridit, dansat, lagat mat (ja ni läste rätt), handlat och tvättat. Det är en jädrans tur att jag har min enda lojala vän här i världen, Sandra Strandberg! Utan henne hade jag aldrig klarat mig ❤️ Hon är den människan som varit mest lojal mot mig av alla någonsin!

Jag börjar ändå känna att livet i viss mån ordnat upp sig. Man kommer alltid bli besviken på människor och man ska tänka sig för riktigt noga innan man förlitar sig på någon. 
Jag vet däremot inte om jag någonsin kan förlåta eller komma över de beteenden som uppvisas från olika håll just nu. Det har fått mig att inse en hel del och sorgen över att en fantastisk människa troligtvis är borta för alltid kommer nog aldrig försvinna. Minnena kommer finnas där resten av mitt liv ❤️😢. Det räcker liksom att jag skriver detta inlägget nu så börjar tårarna rinna. 

Nä, bättre att sova, nya tag i morgon! 


Här har ni henne, the one and only ;)


Kommentarer
Postat av: Sandyyyy

Awww så söt. Man får ta hand om de få vänner man kan lita på. För folk där ute är inte riktigt kloka ;) <3

2016-02-20 @ 02:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0