Det kallas tvivel det där som stör.

Förlåt, jag trodde aldrig att jag skulle göra så här mot dig men jag måste. Du ger mig inget annat val. Jag är verkligen ingen elak människa men ibland måste även jag göra det som känns rätt. 

God kväll! Hoppas ni alla har det bra där ute. Själv är det väl egentligen rätt okej. Jag känner mest ilska och hat mot den som ligger bakom allt det här. På något sätt ska rättvisa skipas, var så säkra. 

Dagen har spenderats på Ikea med mitt lilla troll och mina föräldrar. Dags att byta ut mitt hem känner jag. Ut med allt det gamla och in med nytt som bara är mitt! Det är på tiden att kasta ut alla gamla jobbiga minnen. Så nu kommer jag att rensa big time och det ska bli så skönt. Inte en pryl ska jag spara. 

Var i stallet nu på kvällen och tog in hästarna. Det är så tomt och så sorgligt. Allt är som vanligt men det står ingen där vid grinden och skrapar med hoven och mullrar med sin mörka stämma.  Hon lämnar verkligen ett stort tomrum efter sig Karmenzita F1 SWB ❤️. Det var inte min häst men hon var väldigt speciell för mig ändå! 


De två finaste änglarna i hästhimlen, nu är dom äntligen tillsammans igen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0