Cleaning out som closets

Varför blir jag alltid så sugen på att göra massa saker på kvällarna innan jag ska sova? Det är då jag känner motivation till att träna, städa, måla om, rida i full galopp på mjuka grusvägar, hitta på roliga saker med min dotter och mina vänner osv. Sen när morgondagen är kommer är det där suget som bortblåst och jag vill helst inte göra något alls. 

Idag har iaf varit en bättre dag. Har vabbat i två dagar nu och idag var fröken piggare så vi har rensat ut alla saker hon inte använder från hennes rum. Nu återstår bara det jobbigaste, att få ut det i förrådet :p
Nu använder hon ju aldrig sitt rum ändå eftersom hon är en riktig mammagris och vill vara nära hela tiden men det kan ju se någorlunda ut i vilket fall ;) 

Shit, nu blev jag akut jättetrött! 
Bäst att passa på att sova. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0