Case closed

Antingen börjar jag på riktigt bli gammal eller så har de sista månaderna helt enkelt kört slut på mig. Det sistnämnda vore inte så konstigt eftersom jag samtidigt som jag mådde sämre än någonsin i mitt liv la ner så otroligt mycket tid och energi på otacksamma puckon. 
Jag kommer aldrig någonsin förlåta den personen för att den förstörde en av de viktigaste helgerna i mitt liv. Usch och fy fan! 
Iallafall, det jag skulle komma fram till var att jag somnar typ kl 22.30 varje kväll och vaknar varenda morgon kl 8 och kan inte hur mycket jag än vill somna om....  Skitjobbigt! 

Annars är det lugnt i livet, lite drama här och där men vad vore livet utan dramatik liksom? ;) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0