Another version of you

Alltså jag är i chock och fattar ingenting.. Jag är bara så jädrans nyfiken nu alltså. Gaaah, måste luska i detta på något sätt! 

Måste ändå säga att dagen varit över förväntan. Har inte alls haft så mycket ångest som jag trodde utan har mest känt en ilska inombords. Jag räknade dock ut att jag just nu knaprar i mig 20(!?) tabletter om dagen bara för att klara av att hantera min ångest. Det är inte klokt egentligen! Utöver det har ångesten även gett mig magproblem, kraftigt håravfall och utslag i hela ansiktet. Life is wonderful, eller rättare sagt, love is wonderful.... 

Det finns en väldigt stor portion sorg inom mig också. En människa som var en av de finaste jag mött finns inte längre, inte för att h*n gått bort utan för att h*n förändrats till någon helt annan person. En mycket sämre variant av sig själv vilket är otroligt ledsamt. Okej om det bara var jag som tyckte det men nä usch vad ledsen jag blir 😢
Jag tror faktiskt att det är det som just nu gör allra mest ont. Jag hoppas så att h*n en dag ska hitta tillbaka till sitt rätta jag igen 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0