A sick place

Det finns just nu en person som stör mig så jävla mycket att jag skulle vilja banka skiten ur den. Man måste inte gilla ALLT någon lägger ut och man måste inte använda 50 hashtags på varje kort på instagram och man behöver definitivt inte titulera sig själv som vacker när man ser ut som en svensk version av en kines (ja, jag tycker kineser är rätt fula). 

Nu när jag ändå är så upprörd så kan vi ju lika gärna fortsätta lite till och prata om irriterande saker. Exempelvis människor över 20 som fortfarande bor hemma... Pinsamt! Har alltid tyckt det och kommer alltid tycka. Okej om man gör det ett litet tag för att man gått isär och den andra fått boendet eller liknande men när det bara fortgår och inte gör något år situationen är det faktiskt tragiskt (klipp navelsträngen liksom). 

Människor över 20 som inte har körkort är också genant. Med undantag de som inte vill ha det, inte har råd osv. Men annars, finns inga ursäkter. 

Nä alltså seriöst jag är så uppjagad och irriterad nu så jag kommer inte kunna sova... Världen är en sjuk plats full av sjuka människor och de farligaste är dom som inte själva inser att dom är sjuka i huvudet och utgör en fara för andra. Det borde vara olagligt att avla på sådana. Ska starta ett sånt parti tror jag där ska jag även införa obligatorisk lobotomering av psykopater! 

Det var längesedan jag var så här uppretad. Bäst att försöka sova i stället! 
Nattinuffsan alla mina vänner (godnatt alla idioter med, artighet går först). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0