Ups and downs

Detta är vad livet handlar om, en jäkla berg och dalbana. Igår hade jag en riktigt bra dag men hoppning på sötaste Danny åhhh det var så kul! Julavslutning med goda vänner och sist men inte minst så kom jag hem till nya tapeter 💜



Idag har allt varit helt tvärtom.. Människor är otrevliga och okänsliga, jag är sjuk, hästen blir inte bättre och jag fick ta beslutet att skicka tillbaka en present jag köpte för ett tag sedan när jag trodde att någon brydde sig om mig. 

Dessutom har jag inte köpt en enda julklapp än och jag känner mig fet.. 

Så ser läget ut. Tror jag avskärmar mig från mänskligheten ett par timmar nu faktiskt för i vissa fall fattar jag verkligen ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0