Sleepy hollow

Jag är helt slut både psykiskt och fysiskt. Att mocka och strö åt 16 hästar, det tar på krafterna. Sen ska det läggas upp mat, krattas, sopas, packas mat, leda in hästar osv. Efter allt detta har man sin egna kuse att göra i ordning hos och sköta om. 

Sen kommer man hem och ska städa, bära möbler, hänga tvätt, slå in julklappar m.m men vet ni vad? Jag älskar det! Idag har jag varit igång i 12 timmar non stop i princip men vad gör det när man håller på med det roligaste som finns 💜💜 
Hästar är livet! 

På det psykiska planet så finns det inte så mycket att säga. Jag mår helt okej men gillar inte jul och nyår, en viss person har förstört dom högtiderna för mig. 
På tal om efterblivna människor,jag gjorde det! Jag slängde ut alla saker som tillhört andra personer utom ett pass (haha) och några ofördelaktiga bilder, man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda 😉 

Nu sova, tänk att jag går upp vid åtta varje morgon,det trodde jag aldrig skulle hända. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0