Not this time mf's

Nope, jag kommer inte ägna någon uppmärksamhet åt några dysfunktionella hillbillies 😎


Idag har varit på en del sätt en väldigt tufft dag. Världens bästa häst är halt och min magkänsla är inte bra alls. Jag har faktiskt redan börjat förbereda mig mentalt för värsta tänkbara scenarion. Naturligtvis så ska hon få alla chanser som finns för att kunna bli bra men jag lämnade ett löfte till henne för x antal år sedan och det planerar jag att hålla.

Jag har röjt en massa här hemma nu i två dagar. Jag hittar fortfarande massa saker som tillhört MR ex. Sa jag förresten att en ville köpa en av hans gamla saker? Rätt lustigt faktiskt men njae, även om han förtjänar allt ont så känner jag inte att detta är rätt sätt 😎 Men om någon vill ha gamla biltidningar och broschyrer så kan ni hojta till. Eller en skål med bruna blommor på😅 
Bort ska skiten iaf, ju mindre som påminner om aset desto bättre! Är så himla glad att jag inte behövt se honom en enda gång. Han lär ju dock inte kunna missa mig här i tvååker eftersom min bil gick igenom besiktningen med blanka papper för typ femte (!?) Året i rad 👍💪



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0