Imorgon Ă€r en annan dag 👍

Den hÀr dagen har varit i princip katastrof frÄn början till slut. Otrevliga mÀnniskor, inkompetenta mÀnniskor, mÀnniskor som ljuger, pengar som kommer ryka Ät helvete, halvkrasslig och grinig dotter, vÀrldens pms och dÄ blir jag otroligt lÀttirriterad plus att jag var askass idag nÀr jag sprang, tidsmÀssigt. SÄ en sÄdan dag har det varit idag.

Till det positiva hör att jag faktiskt tog mig runt hela rundan pÄ fem km, att jag sprang min första kilometer pÄ 5.30-tid och att jag inte Àtit nÄgot godis.

Tror faktiskt jag ska sova nu sÄ det kan bli en ny dag.
Förresten, om du visste att jag vet allt jag vet sĂ„ hade tom du blivit chockad. Jag borde bli anstĂ€lld av FBI för fasiken 😂


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0