I wish for

Carolines önskelista 


* En frisk Enya 
* En lycklig dotter 
* En shoppingrunda tillsammans med en mycket saknad vän 
* En smal kropp 
* Att människor slutar vara griniga utan anledning
* Att karma gör sitt jobb, och det
ordentligt 
* Att en speciell person ska må bättre och få tillbaka sitt liv
* En katt som ser ut som Pyret 
* Nya täcken till min häst 
* Att orka träna och nå mitt mål
* Att få bo på hotell 
* Få känna mig uppskattad för allt jag gör och att någon ger tillbaka 
* Att människor gör rätt för sig, förstår mig inte på dom som inte har något samvete.

Sen vill jag ha hur mycket vanliga kläder, ridkläder och träningskläder som helst.
Hoppas tomten fixar detta!

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0