Wrinkle wrinkle little bitch

Det har varit lite av en besvikelsernas afton. Inte för att jag fick se en bild på ex (som för övrigt inte alls är snygg längre) och hans slitna helt platta gamla brud nä för det fick mig att brista ut i asgarv ist. Utan det är så himla tråkigt när roliga saker får sitt slut. Vill inte gå in på det mer men jag kan säga så mycket som att jag snart börjar tro att någon är ute efter att förstöra för mig... vem vet jag inte, eller jo kanske men varför är en annan fråga? 
 
Förutom detta känner jag mig vid gott mod. Kollade mig själv i spegeln innan och kände att "fan jag är ju snyggare än någonsin", alltså jag är inte snygg men så okej som jag ser ut nu har jag aldrig gjort tidigare.  Som Molly säger "du är rätt fräsch mamma" haha hon är kul hon 💜
 
I morgon ska jag tydligen åka i min ensamhet i en bil och be någon laga den. Jag absolut hatar sånt, finns inget som gör mig så osäker och illa till mods som sådana saker... Men det är väl bara att göra det eftersom ingen kan/vill åka med och hålla mig sällskap. 
 
Den här är för jäkla bra 😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0