Work bitch 👊đŸ’Ș

Hej eller vad ska man skriva?  Det funderar jag pÄ varje gÄng.  
 
Jag har haft tvÄ vÀldigt bra dagar med mycket hÀst och mycket skratt.  Har pÄ det hela taget kÀnt mig riktigt glad och tillfreds. Jag stör mig dock pÄ att andra mÀnniskors drama ska gÄ ut över mig. Det Àr inte mitt fel att andra beter sig som puckon, all vÀrldens olycka beror inte pÄ mig. Jag tycker bara det hela Àr allmÀnt pinsamt och patetiskt sÄ jag hÄller mig pÄ avstÄnd. Med detta sagt sÄ lÀmnar vi nu det negativa.  
 
Var och trÀnade idag tack vare Sandra som gav mig idén. Efter en mil pÄ crosstrainern och tre km pÄ löparbandet sÄ var jag rÀtt mÀr i kroppen och den kÀnslan gillar jag. Man kÀnner sig bra och trött pÄ ett skönt sÀtt. DÀremot Àr jag inte sÄ sÀker pÄ att de resterande 10 kg jag vill gÄ ner kommer vilja slÀppa frÄn min kropp, dÄ fÄr jag nog leva pÄ vatten och spenat i ett par mÄnader och det lÄter inte sÄ lockande.  Men, men det fÄr vÀl bli som det blir,jag Àr ju iaf inte oval lÀngre och det Àr alltid nÄgot.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0