Who cares....?

Vad skriver man när alla ord redan är skrivna? Vad gör man när det inte längre finns något att göra?

Idag har jag varit rökfri i en vecka. Ingenär större bedrift så, det har inte varit alls speciellt jobbigt. Det bevisar bara hur mycket allt hänger på viljan. Vill man så går det.
Har inte varit speciellt sugen faktiskt, däremot märker jag att min oro blir lite värre och framför allt så blir ältandet mer påtagligt. Rökningen har liksom varit en falsk vän som lugnat mina nerver stundtals och det saknar jag.

I torsdags gjorde jag något jag inte gjort på sex år. Jag gjorde något jag aldrig trodde jag skulle göra igen för ska Jag vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle finnas här nu. Men det gör jag och jag är stolt över mig själv för att jag kommit dit jag är idag och jag kan för första gången säga att jag själv känner att jag är en bra mamma.

Underbara häst, på din rygg känner jag mig glad och fri 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0