Tröttmössa

Det får bli ett kort inlägg idag innan det är dags att sova. Jag är tröttast i stan och det har jag varit hela dagen. Har kollat på hästhoppning i flera timmar, myst med molly, varit på mcdonalds och bara tagit det lugnt. Nu ikväll var vi även i stallet och det kändes som om jag var mitt i en av mina mardrömmar :/. Kändes overkligt liksom. Ingen skada skedd tror jag, det gav bara en obehagskänsla. Haha Gud vad jag är löjlig egentligen.

Vet ni hur förbannad jag är på alla ungdomar som kör här förbi med sina biltematrimmade bilar? De låter som 740.s med trasiga avgassystem hela bunten och de låter högt! Dessutom kan jag lätt räkna med 20 st per kväll plus typ tio trimmade mopeder... Jag blir vansinnig. Det är en jäkla tur att Molly inte vaknar för då hade jag nog punkterat varenda däck borta vid det där elevhemmet....
Så, nu har jag låtit som en gnällig pensionär också.

I morgon ska mollan till dagis, jag ska rida och sen ska vi fika hos en väldigt trevlig familj som jag inte träffat på väldigt länge. Ska bli jättemysigt! Efter det ska molly till sin far och jag ska träna spinning... Hur kan jag ens komma på en så urbota dum idé? Jag kommer ju avlida på riktigt.

Guten nacht alles 🌛⭐


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0