Time to take a step forward

Först vill jag bara börja med att påpeka att det är pga den urusla bloggappen som inläggen ser knepiga ut, jag är inte full. Dessutom är min telefon och jag i telefon alls kompisar och jag saknar min iphone *snyft*.

Jag håller på med ett par "projekt" för tillfället. Jag känner att det är dags att gå vidare och börja nästa kapitel i livet. Jag har några mål som hade varit kul att uppnå. Men för att kunna göra det måste jag göra en hel del förändringar i mitt liv.
Jag ska också lägga den här bloggen bakom mig. Det är ett beslut jag tagit och jag tror att det kommer bli bra. Det sker dock inte riktigt än :)
Jag känner mig redo att gå vidare i livet, det är dags att vända blad.

Ikväll somnar jag också med ett leende på läpparna. Min dotter är så himla gott och duktig och jag är så himla stolt att jag får äran att vara hennes mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0