Til the end

Jag håller på med ett långt inlägg som ska bli det sista.
Jag vill ta detta tillfället i akt och tacka er som funnits där för mig, som läst min blogg och som försökt få mig på banan igen.
Jag har försökt, tro inte annat och jag förstår att ni tröttnat. Om det är till någon tröst så är jag också något fruktansvärt trött på mig själv.
Jag har 1000 saker att skriva men jag låter bli, jag orkar inte med alla frågor och nedlåtande blickar. Dock kan jag säga att jag just nu skiter i vad människor tycker och tänker om mig och valen jag gör.
Jag kommer inte längre nu hur mycket jag än försöker.
Jag väljer att avsluta där så får ni helt enkelt vänta på den där långa novellen framöver. Kanske kommer det något mer inlägg innan det, vi får se.
See ya bitches :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0