Sleepy hollow

Trodde jag skulle vara gladare idag men ack som jag misstog mig. Har iofs haft en bra dag med min härliga unge, pannkakor, shopping på stan, fika på stan och massa mys. Men mänskligheten överlag är fan pinsam och en del människor tänker inte och gör dom det så är det bara på sig själva. Jag befinner mig i det där jobbiga mellanläget där jag inte vet om jag bara ska knipa käft och bita ihop eller om jag ska säga ifrån en gång för alla. Det är ett vågspel och det gäller att väga för och nackdelar noga. Alla beslut man tar får konsekvenser.

I morgon är det lördag och jag önskar att någon bara kunde komma med en kul idé. Det är så förbaskat tråkigt att sitta inne själv och typ glo på en skärmsläckare....

Shit vad trött jag blev nu!
Zzzzzzzz, måste sova omedelbums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0