Scary stuff

Jag är rätt dålig på att uppdatera här för tillfället. Jag har helt fastnat i en ny serie som dessutom är skitläskig, supernatural heter den. Den enandra grabben där är väldigt fin att titta på haha.
Bara kolla här liksom 😍

Förutom att jag ligger och ger mig själv mardrömmar så är livet som vanligt. Jag försöker sluta röka och har idag haft min första rökfria dag på mer än 2.5 år. Än så länge har jag inte strypt någon iaf. Molly är här och spännande saker håller på att planeras.
Jag är lika trött på mänskligheten som vanligt, speciellt falska människor och människor som missköter djur eller dödar djur.
Jag är trött på sviniga killar som bara ljuger, manipulerar och vill ligga runt.
Jag är trött helt enkelt och nu blev jag faktiskt sugen på att strypa ett par människor överst på min lista.. Bäst jag sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0