My weakness is you

Jag håller på att få feber vilket suger fett som man skulle sagt om man var typ 15. 
På tal om att vara i den åldern, vet ni vilka omogna och totalt puckade människor det finns i den här världen? I den här staden? 
Jag skulle aldrig beblanda mig med den typen av ointelligenta avarter men ibland blir man indragen i saker man inte själv valt. 
Skönt iaf att veta att typ alla andra delar min uppfattning också 😅
 
Alltså kan någon bara ta hit Jensen ackles till mig?  Jag behöver honom liksom. Bara prata lite, titta in i hans ögon och typ svimma lite. Han är utan tvekan min nya kärlek. 
 
På tal om kärlek,  jag har börjat drömma om mitt kära ex igen,varje natt och flera gånger varje natt. Det är så onödigt, så himla onödigt för det drar upp en massa jobbiga känslor som jag försökt förtränga i snart 1 1/2 år. Det hade äntligen börjat lätta lite och då börjar alla dessa drömmar. Det är precis som om någon vill att jag ska hålla kvar vid honom. Men det är lugnt för jag kommer aldrig glömma ändå, det går inte att glömma sitt livs kärlek hur gärna man än vill. 
Men jag vill gå vidare nu, jag vill framåt i livet, det har varit dags för det alldeles för länge men inte förrän nu har jag känt mig redo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0