Intresseklubben antecknar

Jag börjar bli riktigt jävla trött på mänskligheten och allt skitsnack. Jag är 32 år gammal, lämna mig utanför all fjortisdramatik så vore jag tacksam. Jag har något större problem att tacklas med än sådana fjanterier. Dessutom blir jag anklagad för en massa saker, det ena värre än det andra. Är jag verkligen så himla intressant?

Jag undrar också varför hela världen är och har varit grinig idag? Är det officiella grinighets-dagen eller vad är det frågan om?
Kanske är mig det är fel på, jag kanske börjar bli schizofren på riktigt. Mitt tålamod börjar iaf tryta nu på riktigt, jag tänker inte ta det mer.
Hade egentligen tänkt att skriva om betydligt roligare saker men Får ta det i morgon istället då jag förhoppningsvis släppt all skit lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0