Attjo, attjo prosit

Jag avskyr att nysa! Det där vidriga kliandet i näsan precis innan det är dags är så irriterande. Nu är jag förkyld vilket innebär att jag nyser i ett vilket gör mig konstant förbannad typ....

Något annat som gör mig riktigt uppretad är alla fordon som börjat köra utanför min lägenhet på kvällar och nätter. Inte en enda av dom håller en laglig ljudnivå och jag vet inte hur många ggr jag vaknat av trimmade mopeder eller epa-traktorer med avgassystem från biltema. Snart måste jag göra något åt det, spikmatta kanske....

Nu är min serie sådär läskig igen, vågar bra kolla med ena ögat för jag är så rädd haha
I morgon hoppas jag att Molly är frisk och jag känner mig bättre för då väntar kul grejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0