You threw it all away and now I'm doing the same.

Idag har jag slängt saker jag aldrig trodde jag skulle slänga. Saker med sentimentalt värde för mig och även för andra..  Men varför ska jag spara på saker som inte är mina?  
Jag har stått emot känslan av att gå ner och hämta soppåsen från soptunnan igen bara för att hålla kvar vid sakerna och för att mitt samvete fått sig en törn.
Det finns dock ingen anledning för mig att spara på gamla minnen egentligen, speciellt inte eftersom allt uppenbarligen bara varit fake, ett spel. Och varför ska jag ha dåligt samvete när han inte ens äger ett?

Ju mer jag rotar i saker ju mer lögner kommer fram. Jag undrar om någon egentligen vet vad som är sant och inte. Jag betvivlar det.
Jag vet att jag kommer stöta på honom någon mer gång i livet och jag bävar för det ögonblicket. Man kan ju alltid hoppas att han har vett på att hålla sig borta härifrån åtminstone ett par år. Jag är inte sugen på att behöva få ont i min dyrbara högerhand...  Och ett par år kommer det nog minst att ta innan en del av all ilska och hat har lagt sig både för mig och andra. 

Nä nu ska jag sova, sista natten i "vår" säng. Vill inte ha kvar någonting som har med äcklet att göra, inte någonting! Tom Michael Kors väskan tänker jag göra mig av med. Någon som är intresserad? För den kan jag faktiskt inte med att slänga med tanke på att den är värd typ 3000 kr. 🙄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0