Worthless

De två senaste dygnen har varit så jobbiga att det känns som om jag lever i någon slags låtsasvärld. 
3 år av mitt och hans liv och jag är inte ens värd att få ett svar på mina frågor. Så mycket skada som han har gjort och jag kan inte ens få veta varför. 
Jag är inte värd någonting för honom och inte min dotter heller. 
Jag trodde ALDRIG i mitt liv att han var förmögen att göra så här mot mig efter allt vi gått igenom tillsammans. Det fanns liksom inte på kartan att han kunde vara så ond. 
Jag önskar att någon bara kunde ta tag i honom och tala om för honom vad han egentligen håller på med och få honom att vakna upp ur sin "psykos". Men tyvärr tror jag inte att någon i hans närhet förstår hur illa det verkligen är. Vilket är väldigt tragiskt. 

Jag förväntar mig inte att människor ska förstå hur jag känner eller mår, absolut inte för man kan inte förstå det om man inte upplevt det. Jag önskar att jag kunde göra något åt det hela själv så jag  kan börja se någon mening med livet igen. Jag har dock tyvärr tappat hoppet om att någonsin vakna upp och känna någon slags glädje över att vara vid liv. 
Jag lever inte just nu jag bara är, jag tror det kallas för att ge upp. 

Over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0