Ugly in heart

Du fick mig att fatta ett hemskt
beslut och för det förlåter jag dig aldrig. Jag gjorde det för att du ville dela resten av ditt liv med mig och det kunde du inte göra om jag inte gjorde det du ville. 
Jag hatar dig för det och jag hoppas att du har jävligt dåligt samvete, men jag betvivlar att du ens äger något. 
Du har också gjort att jag aldrig någonsin vågar älska eller lita på någon igen. Du är den elakaste och falskaste människa jag träffat som en klok människa sa igår "var glad att du hann rädda din dotter undan honom i tid, hon ska inte behöva ha sådana människor i sitt liv". Skönt att veta att så många fler än jag förstått vilket ditt riktiga jag är och att ingen vill ha tillbaka dig hit. 

"Kära gode Gud, hjälp karma på traven och skipa rättvisa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0