Trying to keep it together

Jag vet att jag inte borde sitta och må dåligt av flera anledningar. För det första är han inte värd det och för det andra så är det precis det han vill. Han vill knäcka mig totalt för då mår han som bäst och jag vill inte att han ska må bra överhuvudtaget. Jag har aldrig önskat någon något illa men jag hoppas verkligen han får smaka på sin egna medicin. 
Jag älskar personen jag en gång träffade men hatar den han har blivit. 
Jag kommer aldrig bli mig själv igen, aldrig bli hel. Om man kan bli så totalt grundlurad av den man litar på mest i världen så kommer det aldrig kunna läka helt. 
Jag visste inte ens att dom sidorna fanns hos honom och det får mig att fundera på om allt hela tiden varit en lögn. 
Han har förstört mig även om han kanske inte kan hjälpa det själv. 

Jag tänker flera gånger om dagen att det vore så skönt att bara ta den enkla vägen ut och försvinna. Men samtidigt vet jag hur nöjd han hade blivit och jag vill inte ge honom den glädjen även om det stundtals känns väldigt lockande. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0