This one is for you

Jag vet att du är alldeles för feg för att läsa här inne men jag ska skriva detta inlägg till dig ändå. Någon kanske kopierar och skickar det till dig man kan ju alltid hoppas.

I nästan fyra års tid var du mannen i mitt liv och jag har älskat dig mer än något annat förutom Molly. Jag hade offrat mitt liv för dig utan att blinka. Jag litade på dig till 100 % och jag gjorde allt och lite till för dig. Nu när jag vet att allt bara varit falskt från dag ett så faller ju många bitar på plats. Jag tror inte att du ens kan föreställa dig hur det känns att få reda på att man levt ihop och älskat någon så otroligt och så har allt bara varit något jävla spel från din sida. 
Du lyckades iofs bra med att få det att låta som att jag var hemsk och kontrollerande, det var ju så du fick mig att "tassa runt på tå" och göra allt för dig på Bekostnad av mig själv. 
Men nu vet jag att jag bara är en av fyra som blivit behandlad på samma sätt av dig och det får mig att se rött. 

Du får väl fortsätta spela dina spel men du borde passa dig för att blanda in barn i leken igen. Eftersom min dotter tydligen också bara var en bricka i spelet och någon du aldrig riktigt brytt dig om så tycker jag inte du bör vistas runt barn överhuvdtaget för är det någon som tar långvarig skada av detta så är det hon och det förlåter jag aldrig.

Jag menade det jag sa med att du bör hålla dig borta härifrån för alltid. Ta det som ett löfte att ser jag dig så smäller det och troligtvis inte bara en gång. Jag står inte för vad jag gör. Så vidrig tycker jag att du är. Och tro mig jag har människor i varenda hörn av lilla tvååker som kontaktar mig direkt om dom skulle se skymten av dig.

En gång var du allt, numer är du ingenting. 

Farväl 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Många killar är svin men det trodde man inte om honom! Han är inte värd dig <3

2016-04-02 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0