Stay away mother fuckers

Nä nu får jag skärpa till mig. Jag MÅSTE  sluta vara så snäll mot människor som inte förtjänar det. Vad har jag att vinna på det? Ingenting, jag förlorar bara. 
Jag måste ju dock ge mig själv en eloge för att jag är så satans dum i huvudet och går på skiten gång på gång.... Typ att man bara blir respekterad och vänligt bemött när någon har något att tjäna på det...
Jag får se det som att detta var droppen som fick bägaren att rinna över. Man kanske borde skicka några meddelanden iaf, nu när jag tänker efter, hade kunnat bli intressant 😇

Den andra idioten tänker jag mindre och mindre på. Känner lite empati för honom och väntar med spänning på det stora "raset". Då ska jag köpa den dyraste champagnen som finns på Systemet och springa runt och skåla med alla i byn. 
Snart är det sommar och jag hoppas för bådas skull att han inte kommer närmare än typ åtta mils avstånd från samhället. Kan uppstå tråkiga situationer då. Skulle däremot aldrig få för mig att göra något illa mot honom så länge han håller sig låaåååångt borta.  

Jag är så trött i min kropp och den har ont, riktigt ont! Sprang tre km innan och det är mycket för att vara jag och andra gången på ett år. Sedan åkte jag till stallet, fixade och red en lång tur med Sandra och Nomade. Riktigt härligt var det och hästarna skötte sig exemplariskt.

Nu måste jag sova, kroppen är matt och ögonen tunga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0