Status

Tiden går men den läker inte alla sår. 
Människor i min närhet tror säkert att jag mår bättre bara för att jag inte pratar om det lika mycket men så är det inte. Jag förstår ju att människor blir trötta av att höra på mitt tjat så jag håller det inom mig ist och grubblar ihjäl mig.

Många frågar mig "men du vill väl inte ha tillbaka honom ändå efter hur han behandlat dig?". Nej det vill jag inte, jag vill aldrig mer se honom. Problemet är mycket större än så, han har förstört min förmåga att älska någon. Jag kommer aldrig mer våga lita på någon eller våga tycka om någon. Jag kommer definitivt aldrig våga släppa in någon i mitt barns liv igen så ledsen som hon varit för det här. 

Så, nej jag mår inte bättre alls och jag vet inte hur länge jag orkar må så här. Som det är nu klarar jag inte ens av att äta en macka utan att kroppen strejkar.
Jag vet inte vad som kommer att hända, det kan gå precis hur som helst. Jag vet bara att jag är trasig och aldrig någonsin kommer kunna bli hel igen tack vare honom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0