I hope you know i'm like a chainsaw

Nu är jag förbannad på riktigt!
Hur fan kan du med att logga in på mina konton din tomte? Jag tänker gå vidare med detta, nu jävlar är kriget igång och det var du som startade det, glöm inte det. Jag hoppas så att termosen med gammal sur mjölk läckt ut i hela bilhelvetet och den där framhjulspunkteringen står fortfarande högst upp på min lista.... 
Kom aldrig någonsin i närheten av mig ditt äckel, det säger jag bara. 

Alltså jag är så förbannad och inte bara på honom. Det är bara sura miner överlag och vad jag än gör så är det inte bra nog. Allt är mitt fel trots att jag inte gjort ett skit annat än att vara snäll och hjälpsam. Jag börjar bli väldigt trött på det. Känns som att jag snart kommer bli beskylld för kriget i Syrien eller världssvälten också. 
Jag är inte värd all skit faktiskt och efter att ha haft ett väldigt bra samtal med en god vän så känner jag mig starkare och mer beslutsam än på länge. Det är dags att sätta mig själv i fokus nu, Caroline är viktigast, mina åsikter, tankar och känslor räknas precis lika mycket som alla andras. 

Tack för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0