Noll kontroll

Trött som en gnu och med världens huvudvärk men jag tänker att jag slänger in ett litet inlägg ändå. 

Ytterligare en dag har passerat. Jag har haft fullt upp från morgon tills nu så jag har inte haft tiden att tänka och älta lika mycket. Det är skönt att få ett litet break emellanåt. 
Jag tror dock aldrig att den här sorgen kommer släppa helt. Blir man så sviken och illa behandlad av någon man älskat så gränslöst så sätter det sina spår. 
Jag kommer aldrig våga ge mig själv till en annan människa på samma sätt igen och lita på någon? Nej aldrig! 
Jag har dock något han inte har vilket är empati, tror inte ens han vet vad det betyder om jag ska vara ärlig. Han saknar också totalt självinsikt vilket är det mest tragiska. Han är störst bäst och vackrast och han bryr sig inte om vem eller vilka, vuxna som barn som han gör illa på sin väg mot framgång. 
Jag kommer aldrig någonsin förlåta honom för vad han gjort mot mig och Molly. Samtidigt så tycker jag synd om honom. Att inte ha en aning om vem man själv är, totalt lost liksom, det måste vara skitjobbigt! 

Har förresten börjat gå igenom några av smsen från i somras då han förstörde en relation mellan mig och en annan bara för att manipulera mig. Detta genom att lova mig massa saker och bedyra sin eviga kärlek till mig. Ni ska som jag lovat innan få ta del av ett par av dom. Då kanske ni på riktigt förstår vilket svin han är och har varit. 

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0