Några timmar av lättnad

Idag är första gången sen allt uppdagades som jag kunnat andas och tänka på något annat emellanåt. Detta tack vare min dotter och en vän som betyder mycket för mig (även fast h*n inte fattar det själv). 
Det är få människor som kan få mig att slappna av och skingra mina tankar just nu så det var väldigt tacksamt och både jag och molly hade riktigt trevligt 💜. Det gav mig lite nytt hopp och energi till att fortsätta kämpa ett tag till. 

Jag är så stolt över min dotter. Hon är en klok och stark liten tjej, hon ställer typ 1000 frågor om dagen och hon bara ska ha svar på dom 😅. Hon är kärleksfull och glad för det mesta och framför allt så vet hon om att hon är älskad vilket alltid varit min prio ett. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0