I want to kick you all between your legs...

Okej, nu har jag fått det bekräftat på riktigt från flera olika håll och kanter, killar/män är fan inte i ordning. Vad är det för fel på dom? Finns det överhuvudtaget någon som inte är oärlig, manipulativ eller spelar spel? Hittar ni någon kan ni väl säga till är ni snälla för jag har verkligen tappat hoppet om att det finns någon som är vettig. Ja, jag är fan förbannad på riktigt nu alltså. 

Fick även reda på något så otroligt patetiskt idag att jag bara blev helt matt haha 😅. Det är nästan så jag känner att jag vill göra en sak som iofs är helt rätt att göra egentligen men som kommer få rätt trista konsekvenser för vederbörande.  Men vi får se, jag får suga lite på den karamellen 😝 
Just nu har jag alla taggar utåt och fan ta den som muckar med mig, haha så känner jag faktiskt. Jag vill vara precis lika elak, oempatisk och egoistisk tillbaka mot de som varit sådana mot mig. Men det ligger liksom inte för mig att bete mig så. Fast även jag har nog en gräns då det till slut slår slint och då hade inte jag velat vara min ovän. Inte för att jag på något sätt är farlig (även om mitt ex försöker tuta i människor det för att inte bli avslöjad själv), utan för att jag kan bli något så in i helvete elak verbalt om jag sätter den sidan till. Jag lämnade ett par smakprov för ett par veckor sedan och jag har bra mycket mer på lager. 

Nu ska jag sova och hoppas ilskan avtar under natten! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0