I believe it Will kill you sooner or later

Jag har så svårt att förstå. Jag kan verkligen inte för mitt liv begripa hur jag kan ha gett tre år av mitt och min dotters liv till någon som uppenbart vill oss så illa. 
Jag kan inte heller begripa hur man fullständigt kan krossa en annan människa utan att sedan bry sig ett skit om konsekvenserna. Bara en riktigt sjuk (eller hjärntvättad) människa gör något sådant. Att ljuga, manipulera och utnyttja någon som man vet älskar en något så otroligt som jag gjorde, det finns inte ens ord nog att beskriva hur illa det är. 

Det värsta är nog att personen i fråga inte äger ett samvete. Hur kan man sitta och lova ett barn att man "aldrig ska försvinna igen", "du kan alltid ringa mig" och "vi ska alltid vara bästisar" och sen fullständigt iskallt bara skita totalt i henne? Nu verkar det dock som att hon börjat släppa det hela lite men hon har ett otroligt minne den lilla tjejen och hon påminner mig fortfarande om att han har lovat att hon skulle få komma dit och vi skulle gå på lekland. För första gången svarade jag "nej" på frågan igår om han fortfarande tycker lika mycket om henne. För det finns ingen chans i världen att han gör det, då hade han inte svikit henne på det viset. 

Ni kan tycka och tro precis vad ni vill om mig men det finns ingen som kan komma och påstå att det finns några som helst ursäkter för för att göra så mot ett oskyldigt barn.
Att ljuga för mig är illa nog men att göra det för en treåring som levt i princip hela sitt liv med honom och verkligen ser upp till honom det är så jävla vidrigt gjort att jag mår fysiskt illa när jag tänker på det. 

Som jag skrev härom dagen så är det tur att hon har en så fantastisk pappa, hon är trots allt en väldigt glad och trygg liten tjej och hon vet om hur otroligt älskad hon är 💕


Once upon a time when friends were friends, lovers were lovers and fake was your middlename.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0