Den ocensurerade sanningen

Så, då var stunden kommen. Idag gjorde jag det, tog fram mobilen och läste smsen. Tårarna rann samtidigt som ilskan och hatet började stiga. 
Dessa smsen fick jag alltså i slutet av sommaren när han plötsligt ville ha tillbaka mig. Han höll det dock hemligt för alla och sa att han var på andra ställen när han egentligen var hos mig. Det borde ju i sig varit en varningsklocka för mig. 
Här får ni iaf ett par smakprov och ja, texten talar väl för sig själv...




Så... Nu kanske ni kan förstå lite bättre varför jag mått som jag mått. 
Detta var alltså bara ett smakprov, det finns hur många fler sms i samma stil...

Att få tillbaka honom, mitt livs största kärlek var en av det bästa sakerna som hänt mig, jag var så himla lycklig. Sveket när han sen bara sket i mig och sårade mig igen är det värsta som någonsin hänt mig och tiden efter det när jag blivit behandlad som skit ska vi inte ens tala om. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0