Death of an angel

Nä nu får det vara bra! Varför ska samma människor råka ut för tråkiga saker hela tiden? Kan inte de sk "bananskalsmänniskorna" åka på lite motgångar ist? Eller de som verkligen förtjänar det? Fattar ingenting, finns verkligen ingen rättvisa i världen alls! 

Jag själv har för närvarande en rätt lugn period. Fokuserar på att röja och städa båda hemma och i stallet. Riktigt roligt när man sätter igång faktiskt men desto mindre kul när man hittar massa gamla Ica-prylar och biltidningar, kort osv... Men, men jag överlever det med och jag känner mest ilska. Dock har jag inte hjärta att bränna sakerna som många tycker jag borde göra. Bättre att lägga det i en sopsäck och låta någon annan göra jobbet ;) 
Anledningen att jag inte klarar av att bränna skiten är inte pga att jag på något sätt hyser någon medkänsla eller annat för honom utan för att sakerna påminner om den bra människan som en gång gjorde världen till en vacker plats. Det är som om den personen är död, verkligen, det finns ingenting kvar av den söta, charmiga killen som alla tyckte så mycket om. Verkligen jättetragiskt när man tänker efter, att det kan gå så snett liksom 😢
Men det är så det är och alla människor klarar inte av att behålla båda fötterna på jorden och vissa är otroligt lättpåverkade tyvärr. 

Jag är iaf glad över att mitt hår har slutat ramla av och utslagen i ansiktet försvunnit, för det var pga honom. Det utlöstes troligtvis av den stora psykiska stressen som jag utsattes för. 
Jag kan dock tacka honom för de tio kilo jag gått ner i vikt, "allt ont för något gott med sig" som det så vackert heter. 

Nu ropar John Blund på mig! Bort i drömmarnas land en stund. 💤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0