Crash boom Bang

Alltså människor (läs killar) är så oseriösa så jag blir alldeles matt. Jag tror jag måste vara singel i resten av mitt liv. Antingen så vill dom bara en sak eller så är dom trögare än fan själv. Undrar hur många ggr man fått höra "är du bra på att rida? Hehe" eller "du kan få träna på mig ist för hästen". Jag blir så trött att jag önskar att jag vore lesbisk. Men jag har ju insett att jag klarar mig rätt bra själv. Hellre ensam än med ett pucko till liksom (nej Marcus var/är definitivt inget pucko). Han är den enda av de jag varit tillsammans med som varit rakryggad och ärlig och dessutom är han inte medvetet elak för att det är kul och han skulle ALDRIG utnyttja en annan människa och dess svagheter som vissa andra. 

Fick förresten reda på att idioten tydligen vågat sätta sin fot här.. Han har verkligen ingen skam i kroppen.  
Något allvarligt fel är det ju om han kan med att visa sig här efter vad han har gjort. 
Varje gång jag går in på en speciell sida så håller jag tummarna men än så länge verkar jag inte haft någon tur. 
Jag kanske skulle ta till samma metod som i mina drömmar, det kanske är värt ett par år bakom galler faktiskt. 
Visar han sig här igen så finns risken.. (Nej jag ska inte döda honom, finns så mycket roligare saker än så). 

Nä nu är jag trött och har ont i mina fötter för mina skor är för små😓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0