Cleaning out my closets

Go'kväll!

Idag har jag ägnat i princip hela dagen med att rensa och tvätta. Två stora gekåskassar till med saker som tillhörde kräket som ska köras till tippen. Klart jag ska städa upp efter honom, det gjorde jag ju hela tiden vi levde tillsammans med 😓
Egentligen finns det saker som skulle kunna säljas men jag orkar inte engagera mig i det. Har dock en grym miniräknare om någon är intresserad, och en digitalkamera med bilder i....
Hittade även en del intressanta dokument och saker som kanske inte borde ligga här och drälla så i morgon ska jag ta tag i detta och besöka ett par ställen och höra mig för lite. 

Rensade även i stallet i går. Ur en enda garderob lyckades jag rensa ut tre fulla gekåskassar med saker som skulle slängas, en som jag skänkte och en som jag ev ska sälja. Helt otroligt vad saker man samlar på sig. Har iofs inte rensat bort en enda av misans saker så det var väl kanske dags.... 
Har även tvättat åtta (!) maskiner med saker från stallet så nu luktar det häst på skräddaregatan 1b kan jag säga 😬

Så här såg det ut när jag hade tagit ut delar av sakerna ut garderoben....


Har jag ork i morgon så tänkte jag ge mig i kast med den andra också 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0