Åt rätt håll

Ju mer människor jag pratar med ju mer förbannad blir jag, och ju mer människor  får veta sanningen ju mer äcklade blir dom. Vilket iofs är bra för ju fler som vet sanningen ju bättre. 
Jag hoppas verkligen att jag aldrig mer behöver se honom. Om han någonsin skulle våga visa sig här igen så får han nog se upp för det är betydligt fler än jag som har några sanningens ord att säga 😅
Så ja, jag hoppas både för hans och min skull att han håller sig borta härifrån för alltid! 

Har lyckats rensa bort det mesta nu. 
Jag som egentligen avskyr att slänga saker njuter nu i fulla drag. Allt slängs och då menar jag allt! 
Sen ska soffan och sängen bytas ut och sovrummet tapetseras om. Kommer bli hur bra som helst. 

Jag vet att det kommer att komma riktigt deppiga dagar igen men just nu känner jag mig bara äcklad av hela hans existens faktiskt. 
Så överlag känns det lättare just nu idag.
Dessutom har jag ju stött på nya trevliga människor på vägen så det får nog bli en tripp till huvudstaden i sommar :) 


Typ så här hade jag nog reagerat om jag sett honom 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0