Svåraste beslutet någonsin

Jag matar och klappar dagarna i ända. Jag vet inte om det går åt rätt håll eller inte. Jag vet inte om vi gör rätt eller fel. Jag börjar fundera på om hon lever för vår eller sin skull. 
Samtidigt vill jag ju såklart göra allt jag kan och prognosen för att det ska kunna bli bra är ändå relativt goda. 
Det största dilemmat är dock att katten som ligger här jämte och spinner högt är inte mitt pyre och hon är inte en lycklig katt just nu så vad fasiken gör man? 
Jag älskar henne och hon har varit min bästis och ett stort stöd i över 10 år. Hon har fått stå ut med många tårar och gett mig så många skratt. Mer personlig katt får man leta efter. Därför förtjänar hon det allra bästa. Jag önskar bara att jag visste vad det bästa är och att hon kunde säga själv vad hon vill. 

❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Sandra på en båt som precis märkte att det fanns wifi

Vilket lejon! :) hon måste bli bättre nu. Svåra beslut <3

2015-09-13 @ 01:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0